Het laatste nieuws

Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest recente ontwikkelingen binnen ons bedrijf of nieuws dat is gerelateerd aan de markt waarin wij opereren. Om op de hoogte te blijven van al deze ontwikkelingen bieden wij niet alleen dit overzicht aan op onze website, maar deze is tevens in een RSS-feed beschikbaar (klik hiervoor op het RSS-logo onderaan deze website). Ook wanneer u zich aanmeldt voor onze website zult u van het belangrijkste nieuws op de hoogte worden gehouden.

Nieuw project: Dual-Sim-Phones.nl

|
Geschreven door Edwin Witlox

Nieuw project: Dual-Sim-Phones.nl

dualsim_logoAl geruime tijd spelen we met de gedachte een webwinkel te beginnen. Dit is allereerst bedoeld als een speeltuin voor ons als ontwikkelteam, maar we gaan natuurlijk niet zomaar een webshop openen die niet commercieel interessant is. Uiteindelijk hebben we de huidge markt onderzocht en zijn we tot de conclusie gekomen dat veel mensen met meer dan één gsm rondlopen. Hiervoor is een oplossing in de vorm van dual-Sim telefoons en adapters. Dit zijn dan ook de producten die wij in onze nieuwe webshop aanbieden aan het grote publiek. Neem dus gerust een kijken op http://www.dual-sim-phones.nl en laat u er niet van weerhouden om een mooi nieuw gsm-toestel aan te schaffen.

Scorpion ondersteund Giro555

|
Geschreven door Edwin Witlox

Scorpion ondersteund Giro555

giro555Buiten een financiële donatie voelden we ons geroepen om nog meer bij te dragen aan de noodhulp die moet worden geboden aan diegene die het hard nodig hebben. De mensen in Haiti hebben het op dit moment zeer zeker nodig. daarom hebben wij van Scorpion Computers & Software een module ontwikkeld voor Joomla waarmee u een banner op uw website kan plaatsen (met natuurlijk de link naar een website waar u kan doneren). Deze module kunt u gratis downloaden op http://demo.scorpioncomputers.nl

Nieuw ticketsysteem in gebruik genomen

|
Geschreven door Edwin Witlox

Nieuw ticketsysteem in gebruik genomen

supportAfgelopen jaar zijn we behoorlijk gegroeid. Wanneer je meer klanten krijgt , dan krijg je automatisch ook meer vragen. We hebben daarvoor onlangs al onze FAQ sectie geopend en deze zal in de komende periode alleen maar groeien. We willen onze klanten echter ook nog op een professionele manier ondersteunen wanneer zij een vraag hebben. In het verleden ging alles gewoon per telefoon of per email, maar vanaf vandaag hebben we voor geregistreerde gebruikers van onze website een support sectie in gebruik genomen waarin zij in een professioneel systeem hun vraag kunnen stellen en het gehele verloop van de antwoorden en wedervragen blijven volgen. Een historie van de zogenaamde tickets wordt per gebruiker bewaard en de wederzijdse communicatie zal ook per email worden bevestigd.

Alweer een extra hostingpakket

|
Geschreven door Edwin Witlox

Alweer een extra hostingpakket

harddiskDe afgelopen periode is gebleken dat klanten steeds hogere eisen gaan stellen aan hosting. Dat is ook de reden waarom we nieuwe servers hebben ingezet om aan de hardwarematige kant van deze eisen te voldoen. Er zijn echter nog meer eisen en die gaan voornamelijk over de samenstelleing van het hosting pakket. Er is gewoonweg vraag naar meer, meer en nog eens meer. Omdat niet ieder bedrijf ervoor kiest om als grootverbruiker van dataopslag en verkeer een eigen server in te zetten hebben we daarom wederom een extra hosting pakket in ons assortiment opgenomen. Het extreme pakket bevat maarliefst 5Gb aan webspace en 200Gb aan dataverkeer (webtraffic) per maand. Voor de overige onderdelen van het pakket wijkt het eigenlijk niet af van het ultimate pakket, maar we hebben expliciet naar de vraag gekeken en onze overige pakketten zijn dusdanig compleet dat alleen nog de ruimte van belang bleek te zijn.

Met dit extreme pakket kunnen we zelfs de extreem veeleisende gebruiker een pakket aanbieden dat als een goed gesneden maatpak past. We zullen samen met onze klanten evalueren of een "eigen" server niet tot de mogelijkheden behoord omdat de grens tussen hosting en serverhosting hiermee wel wordt bereikt.

Eindelijk een FAQ-sectie

|
Geschreven door Edwin Witlox

Eindelijk een FAQ-sectie

FAQ1Het werd natuurlijk wel eens tijd, maar ook wij hebben nu de belangrijkste vragen van onze klanten in overzicht geplaatst en deze bieden wij aan onze geregistreerde gebruikers aan op deze website. De FAQ-sectie moet nog worden aangevuld, maar langzaam maar zeker zal deze database groeien tot een totaal systeem waarin onze klanten op het grootste deel van al hun vragen direct een antwoord kan vinden.

Dat is natuurlijk ook een van de belangrijkste redenen waarom we gekozen hebben voor deze FAQ's. De klanten moeten uiteindelijk zelf een antwoord gaan zoeken alvorenscontact op te nemen met onze telefonische helpdesk. Dit bespaard onze klanten veel geld en tijd en ons natuurlijk ook.

Nieuw project: MR Products

|
Geschreven door Edwin Witlox

Nieuw project: MR Products

technische_TekeningZoals reeds eerder door mij aangegeven ligt de Belgische internetmarkt nog volledig open. Heel veel bedrijven (zeker MKB-ers) hebben nog niet eens een eigen domein vastgelegd, laat staan een daarbij behorende website. Zo ook het bedrijf MR Products dat gespecialiseerd is in professioneel tekenwerk. Het bedrijf heeft ervoor gekozen om het jaar 2010 te gebruiken om een compleet andere wending te geven aan de bedrijfsvoering. Er werd een nieuw logo ontworpen en een aangepast huisstijl ontwikkeld. Vervolgens heb ik zonder veel moeite de directeur van het bedrijf weten te overtuigen van het feit dat ook een nieuwe website geen overbodige luxe is. De eerste besprekingen zijn reeds gevoerd en we zijn begonnen aan de ontwerpfase. Wanneer dit project vorm krijgt, dan zullen wij u daarvan natuurlijk op de hoogte stellen.